2009. június 25., csütörtök

Dub Lords - Parti Vámpírok (Péntek este)

Bonyhádi raszta rokkerek lepték el a 6fast9 stúdiót. Nagy lelkesedéssel csaptak bele a lecsóba és rögzítették ezt az őrültséget. Gyorsan távoztak és elmerültek a pesti éjszakában azóta nincs hír róluk. Elmondásuk szerint egy kórházban találkoztak és rögtön zenekart alapítottak. Nem titkolt szándékuk, hogy a dárenbész zenét házasítsák a klasszikus heavy metal muzsika nemes értékeivel. Azt hiszem jó úton haladnak a fiúk de még nem egészen. Sok sikert és jó pihenést kíván nekik a szerkesztőség. Lesz ebből szarrá gitározott változat is de előbb szóljon a bassbase verzió. Nekteeek!
audio(8MB)

líra:
Ahhhh, Tip tu tijj

Péntek este
Izzad a testem
Lemegyek közétek
Minden péntek este

Az ajtón beléptem de nem vettek észre
Ügyfelem rémült arcát, rémült arcát kerestem
Ha ha ha ha
Kiszívom a véreteket
Ha ha ha ha
Kiszívom a véreteket

Nektek, nektek
Senki nem kegyelmez

Péntek este
Izzad a testem
Lemegyek közétek
Minden péntek este

El kell vállalnom ezt az ügyet
Ellenőrzöm a történetet
Megosztok egy szörnyű titkot
Kiszívom a véreteket

Ha ha ha ha
Kiszívom a véreteket
Ha ha ha ha
Kiszívom a véreteket

Nektek, nektek
Senki nem kegyelmez

Tetőtéri buliba indulunk, nemsokára elindulunk
Péntek esti mulatságba indultunk
Nem gondoltam volna hogy ilyen hosszra nyúl
Ha beszéltem volna túl sok mindent kellett volna mondanom
Valódi hullagyűjtőről kellett volna
vad-vad-vadra szomjazom

Ha ha ha ha
Kiszívom a véreteket
Nektek, nektek
Senki nem kegyelmez

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése