2009. augusztus 16., vasárnap

Hetvenötös Bradersz - Úgy tekerek, mint a popsztárok

Új őrület Sülysápról egy igazi kerékpáros opusz. Egy éjszakai hazabringázás élményét festik elénk a srácok. A monoton tekerés közben az esti retró buliban elhangzott klasszikus pop/rock számok zakatolnak még a fejben. Egyszer majd csak hazaérünk de azér' a csajhoz csak bekéne ugrani szerelemet vallani félrészegen. Zeneileg magabiztos jazz-funk Rusty Bryant alapok és a megzúzott klasszikusok sorrendben: Abba, Depeche Mode, Michael Jackson, Queen, Bon Jovi.
Billie Jane a csomagtartón.
audio(6MB)
Líra:
Én tekerek úgy, mint az ABBA együttes a hetvenes évekből
Éjjel, hozzád.
Én tekerek úgy, mint a Dave Gahan
Én viszem a nőt, viszem a térdemen
Ezt minden éjjel megcsinálom én
Tekerek úgy mint, Michael Jackson
Rakom neki a bringaúton, Billie Jane a csomagtartón
Bringaút
Én tekerek úgy
Én tekerek úgy, mint Freddie Mercury és a Queen fénykorában
Én tekerek úgy
Viszlek, elviszlek a vázon kislány
Éjjel érkezem hozzád meg
A Bon Jovi már régen nem megy
Nem úgy, mint a bringám ma éjjel
Engedj Be!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése