2009. szeptember 7., hétfő

Pamut - Zombilány

Mocskos és véres, rock és roll. Döngölős ritmusok, kásás gitárok. Középtempós zúzda a Stroh session felvételei közül. Semmi fingszag, semmi művészkedés. A nagyon beteg szöveg helyenként a nekrofília tárgykörét súrolja ezért fiatal korúaknak és jó érzésű embereknek semmiképp nem ajánlom. A szenvedélyes rokker a temetőben első látásra beleszeret az élőhalott lányba és még jól meg is. Gyere velem zombizzál. 18+.
audio(6MB)
líra:
A temetőben láttalak meg
A beleidet én szedtem össze
Alvadt vér folyt a szádból
Megkívántam a halott tested

Gyere, gyere zombilány
Gyere velem zombizzál
Gyere, együtt zombizzunk
Meghalunk hogyha zombiztunk
Meghalunk hogyha zombiztunk

A torkodból úgy spriccelt a genny
A hajad a kezembe adtad
Lesöpörtem a férget a szádról
Megcsókoltam a kihűlt ajkad

Gyere, gyere zombilány
Gyere velem zombizzál
Gyere, együtt zombizzunk
Meghalunk hogyha zombiztunk
Meghalunk hogyha zombiztunk

Nem is baj ha egy kicsit meghalunk
Örök az éjszaka nappal nem baszunk
Nyugodt szívvel beléd élvezek
Zombilány terhes nem lehetsz

Gyere, gyere zombilány
Gyere velem zombizzál
Gyere, együtt zombizzunk
Meghalunk hogyha zombiztunk
Meghalunk hogyha zombiztunk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése