2010. november 23., kedd

Seduxen City - Disznót vágtam Pécelen


Egy gyermekkori disznóvágás emlékeit zenésítette meg az alkalmi formáció trash-pop stílusban. Tocsogó dobgépek, visszafogott gitározás, hamiskás énekelés és effekt hegyek jellemzik hangzásvilágukat. Netről összekukázott filmrészletekkel illusztrálták a vidéki állattartás és feldolgozás rejtelmeit. Sajnálták de jól esett.
audio(7MB)

lirix:
Disznó, disznó, disznó
Levágtuk a disznót és fogtam a lábát
Húztam és feszítettem pedig ellenállt
Tudtam, hogy haldoklik hát visított hát
Fogtam a lábát mert ez volt az ukáz
Fogtam a lábát mert ez volt az ukáz
Férfi vagy Tamás, mondta az apám
Férfi vagy Tamás, mondta az apám, yeah
Férfi vagy Tamás, mondta az apám, pám-pám

Disznó, uuuu, uuuu
A párát reggel levágtuk
Gyorsan le is daráltuk
Nem sokat tököltünk
Saját belébe vissza is töltöttük

Tudtam, hogy a szomszédban egyszer el is menekült
Bár feje nem volt már mégis idegi alapon gondolkozott
Mondtam, hogy ez normális is
Mondd, hogy ez normális és folklór meg miegymás
Csak rágcsáld a csontot, hisz ez normális, normális
Mondd, hogy ez normális és folklór meg miegymás
Rágcsáld a csontot, hisz ez normális, normális

Disznót vágtam Pécelen
Sajnáltam de jól esett
Disznót ettem véreset
Sajnáltam és szégyelltem

Úú, kicsi disznó

Disznót vágtam Pécelen
Sajnáltam de jól esett
Disznót ettem véreset
Sajnáltam és szégyelltem

Ú kicsi disznó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése