2010. február 23., kedd

Géza Hétköznapis - Hideg a szív (Skizo Saw-Mix)

A lírikus lantos sosem ment a szomszédba egy kis érzelmi túlfűtöttségért ennek ékes tanúbizonysága ez a remek powerdisco felvétel mely egy elhidegült kapcsolat rejtelmeit boncolgatja. Skizo nagyzenekart idéző megszólással, kocsmazongorázással és egy éneklő fűrésszel kíséri a dalt. Ez is megy a mjuzikelbe az cicifix. Igazi tavaszcsalogató. Tisztára elvagyunk...
audio(7MB)

lirix:
A szerelem az, amit tőled kaptam
A szerelem az, ami nekem is fáj
Te vagy a szívem, te vagy az életem
Egy tarka réten egy virág szirma
Egy áttetsző könnycsepp a válladon
Hajad száll a szélben
Én veled vagyok
Ébren álmodom

Gyere még, gyere már tudod erre vártunk

Tisztára elvagyunk hidegülve egymástól
Teljesen elfordulsz tőlem is, ha nincs egy jónapod
De hogyha ott vagyok veled...

Maradunk, haladunk a viharos szélben
Egymással nagyszerű így az élet

1 megjegyzés:

  1. Géza Hétköznapis, 3Pestőr, Gabó Rindó, Francesco Raggin, Izil??? Feltámad az ESTFM?

    VálaszTörlés