2010. február 10., szerda

Hetvenötös Bradersz - Petting a strandon

Tombol a videóláz meg nyolcvanas évek nosztalgia Sülysápon, náluk már nyár van. Újabb mélységekbe merült el a trash pop duo a könnyűzene mocsarában. Keserédes low-fi alterdiszkójuk kamaszkoruk legszebb nyarát idézi azt amikor még állt a cerka egy szemezéstől. A céllövöldés hangzáson érződik az olasz kirándulás hatása de a szétcsavart gitárok és béna ének ellenpontozzák az optimizmust. A valós eseményekre épülő történet megzenésítése mindenképp helyet kap a készülő Pamutilag musicelben. Feszül a gatyóm.
audio(6MB)

lirix:
Ittam egy meggylét, vár a csúszda
Becsukom szemem, szédülök rajta
Meleg a hot-dog, forró a hurka
Mustáros bajszom nyalogattam

Feszül a gatyóm ha hozzám érsz
Petting a strandon, fekszünk a strandon
Feszül a gatyóm ha hozzám érsz
Petting a strandon jó játék

Néztem a partról ahogyan úszol
Nem tettem semmit pedig jól úszom
Mikor napoztál rögtön rádmásztam
Vizes lettem de nem bántam

Feszül a gatyóm ha hozzám érsz
Petting a strandon, fekszünk a strandon
Feszül a gatyóm ha hozzám érsz
Petting a strandon jó játék

Jött egy férfi, nem mosolygott
Ütött kétszer, faterod volt
Remek ember Olivér bácsi
Szeretem nagyon, főleg ha alszik

Azt mondta apád meg ne lásson veled a strandon
Vagy bárhol máshol
Nem kell, hogy tudja hogy összejárunk
Ha nem a strandon, mondd hol csináljuk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése