2009. február 24., kedd

Hat Boka Formáció - Ki bírom én már


Némi mozgó anyag került elő a kétezres Hisztéria szilveszteréről az EstFM színpadról. Egy dal erejéig alkalmi társulás fűtötte a színpadot. A brigád: Izil - dob (asszem ez volt az első dobolása), Szabi Tokától Bokáig - gitár, Bab - basszusgitár, Ördögi Roy és Géza Hétköznapis - ének. A felvételen megemlített Ági lemaradt a képről, pedig élete első stage divingját ejtette meg nagyjából ötezer ember előtt. A dal pedig a kitűnő RHCP - Give it away c. örökérvényű száma.

Nekem nagyon nagyon kicsi volt a mama
Nekem nagyon nagyon kicsi volt a papa
Nekem nagyon kicsik a bácsik a nénik
Ezért néha úgy érzem, hogy kicsi vagyok én is

Nekem sokan mondták, hogy felnövök majd egyszer
Nekem sokan mondták, hogy lehetek nagy ember
Nekem sokan mondták, hogy méretemmel gond van
Ezért heverek a lábad előtt romban

Kibírom én kibírom én kibírom én már
Kibírom én kibírom én kibírom én már
Kibírom én kibírom én kibírom én már
Nincsen többé szexuális gondom

Arra gondoltam, hogy veszek én egy létrát
Alumíniumot három fokú rondát
Felállok a legeslegfelsőbbik fokra
És onnan fogom kiabálni szanaszerte, hogy na

Kibírom én kibírom én kibírom én már
Kibírom én kibírom én kibírom én már
Kibírom én kibírom én kibírom én már
Nincsen többé szexuális gondom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése