2009. március 6., péntek

Pamut - Evriver (Babyhand 2Step Mix)

Jön a tavasz irány a friss a levegő, ismerjük meg kishazánkat. Turisztikai ajánlatunk belföldi kirándulásra bíztat. Az ötlet a jó öreg Johnny Cash-é aki szintén járt már minden helyen és pláne Evriverben de Miskolctapolcán még tuti hogy nem volt. Remélhetőleg ebből a dalból is lesz majd stúdiófelvétel dobozgitárokkal, kanalakkal, kannákkal meg mindazzal, amit találunk. Amíg az nincs addig, szokjátok ezt a Babyhand mixet. Felrakom USA minőségben is hátha kell valakinek mixtape-be vagy bármibe.
audio(7MB)
usaudio(40MB)

Voltam én már itt és ott
Láttám én már ezt is azt is
Busszal vagy vonattal
De leginkább kocsival
Stoppal vagy sajáttal
Vagy haver vitt Buick-al
Gyalogoltam is jó sokat
És mentem egyszer hajóval.

Én jártam minden helyen
Én voltam Evriverben
Én jártam minden helyen
Én voltam mindenhol
Én jártam minden helyen
Én voltam Evriverben
Voltam én már legalább egyszer
Majdnem mindenhol

miskolctapolca-balatonfüred-hajdúnánás-velence-eger
nyíregyháza-zalaegerszeg-kápolnásnyék-baracska-pettend
székesfehérvár-salgótarján-törökszentmiklós-siklós-kaposvár
kesztölc-kisbér-kisigmánd-szegvár-csurgó-újkér-debrecen-szekszárd
veszprém-hévíz-cibakháza-visegrád-kőszeg-borsodivánka
egerszalók-bélapátfalva-vértesszőlős-lábatlan-ajka
nagybajom-pécs-kecskemét-tolna-celldömölk-zirc-rábapatolna
pécel-verbál-őrbattyány-sülysáp-komló-orfű-tóalmás-solymár

Én jártam minden helyen
Én voltam evriverben
Én jártam minden helyen
Én voltam mindenhol
Én jártam minden helyen
Én voltam evriverben
Voltam én már legalább egyszer
Majdnem mindenhol

nógrádszakáll-ágerdőmajor-simontornya-drávaszabolcs
felsőzsolca-hidasnémeti-sajópüspöki- felsőberecki
őrtilos-tiszabecs-kiskőre alsó-dévény-gönyű-letenye-makó
gyula-békés-dombrád és tokaj-siófok-szeged-szolnok és gyoma
szeghalom-csenger-sárospatak-szentgothárd-győr és balassagyarmat
vásárosnamény-csongrád és záhony-berettyóújfalu-kunszentmárton
keszthely-agárd-fertőrákos-kisköre alsó-dunaújváros
komárom-esztergom-budapest-paks-nagymaros-dévény-baja és barcs

Én jártam minden helyen
Én voltam Evriverben
Én jártam minden helyen
Én voltam mindenhol
Én jártam minden helyen
Én voltam Evriverben
Voltam én már legalább egyszer
Majdnem mindenhol

Voltam mindenhol 8x

Jártam minden helyen
Voltam evriverben
Jártam minden helyen
Voltam mindenhol

#Kisköre-alsó kétszer is szerepel de ez csak azért van mert ott kétszer is jártunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése