2009. július 5., vasárnap

Dub Lords - Szökevény

Jó sok hülyeség volt már ezen a blogon de ami, most következik az már tényleg orvosi eset. A Dub Lords ismét támad drum'n bass-es dobokra fűzték fel ezt a riff-orgiát és gitárbüntetést. Mivel marha lusták a fickók szöveget írni az Iron Maiden Fugitive c. számát magyarították, fordították félre és még jól össze is keverték. Ők ezt tagadják és váltig állítják, hogy ez egy régi magyar beat-country sláger volt a Fojtorján együttestől (Fonográf és Bojtorján tribüt banda volt) és nem a médent nyúlták. Hiszem ha hallom mindenesetre ha előkerül az a bizonyos Fojtorján trekk, azonnal közöljük. Addig is énekeljük együtt hogyaszongya: Szökevény vagyok...
audio(8MB)

líra:
Egy hűvös október reggel
Már fagyott volt a talaj
Várok, hogy megmozduljak
Testem szökésre hajt
Öltözz fel!

Várok a ködre, hogy körbe öleljen
Meg van az időpont jó lesz szökésre
Beteg vagyok és fáradt
Éhség és fájdalom
Elátkoznak bűneim, de éjszaka megállok
Rossz helyen lenni és rossz időben
Rossz helyen lenni és rossz időben

Szökevény vagyok
Üldözött, mint egy vad
Szökevény vagyok
Börtönömben rab

Beteg vagyok és fáradt
Éhség és fájdalom
Elátkoznak bűneim, de éjszaka megállok

Ha megtalálom őket
Tisztázom a nevem
De tudom jól, dolgaim
Nincsenek velem

Szökevény vagyok
Üldözött, mint egy vad
Szökevény vagyok
Börtönömben rab

Bebizonyítom ártatlanságom
Nekteeeek!

Szökevény vagyok
Üldözött, mint egy vad
Szökevény vagyok
Börtönömben rab

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése