2009. július 10., péntek

Fojtorján - Szökevény

Na végre! Előkerült a Szökevény eredeti verziója a Fojtorján együttes tarsolyából. Valószínű nem voltak szomjasak a horda tagjai, amikor rögzítették ezt a felvételt. Igazat kell, adjunk a Dub Lords tagjainak aki szerint ők ezt a szövegverziót használták és nem azt a bizonyos Iron Maiden fordítást feldolgozásukhoz. Pár szó a zenéről: az akcentusos, unott énekes nem Zorán de szintén nazális típus, fellelhetők a minimál gitározásban beat és country elemek tehát biztos, hogy déli gyerekek és a basszer tuti, hogy vendéglátózik, mert a mulatós zenében használatos sétálós basszust próbálgatja több-kevesebb sikerrel. Van még itt egy Moog szintis is aki sok vizet nem zavar de ott van a szeren a dobos meg pontos mint az óra. Tisztázom a nevem.
audio(10MB)

líra:

Egy hűvös október reggel már megfagyott a talaj
Várok, hogy megmozduljak a testem a szökésre hajt
A testem a szökésre hajt
Várok a ködre, hogy körbe öleljen
Meg van az időpont jó lesz a szökésre
Jó lesz a szökésre

Szökevény vagyok, üldözött vagyok
Szökevény vagyok a börtönömben vad

Beteg vagyok és fáradt, éhség és fájdalom
Elátkoznak bűneim de éjszaka megállok
Éjszaka megállokkk
Rossz helyen lennék és rossz időben
Gyanúsított lennék ezt volt a nagy vétkem
Ez volt a nagy vétkem

Szökevény vagyok, üldözött vagyok
Szökevény vagyok a börtönömben vad

Állandóan körbe nézek, magam mögé tekintek
Állandóan egy célpont leszek, árnyak kergetnek
Mindent mozdulatom felbosszant egy embert
Várva, hogy megpillantsak egy élesített fegyvert
Egy élesített fegyvert

Szökevény vagyok, üldözött vagyok
Szökevény vagyok a börtönömben vad

Ha megtalálom őket, tisztázom a nevem
De tudom, hogy a dolgok nincsenek velem
Nincsenek velem
Bebizonyítom ártatlanságomat és megszerzem szabadságomat
Szabadságomat

Szökevény vagyok, üldözött vagyok
Szökevény vagyok a börtönömben vad

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése