2009. július 3., péntek

Pamut - Lecsúszott Szám (demo)

Kicsit hamiskás, kicsit enervált de a miénk. Mire is számítson az ember ebben a hol esős, hol buzimeleg időben ráadásul dobos nélkül (igazoltan távol) mentségünkre szolgáljon, hogy egyik kedvenc ritmusképletére dobtuk fel a dalt. A felvétel érdekessége, hogy az énekes előkapta a benne rejtőzködő Korda Györgyöt és az ő sztilójában énekelte fel a dalt plusz belerángatta a hülyeségbe a Dub Lords egyik frontemberét is aki ha mérsékelten is de hozta a szokott szintet. A szövegről meg csak annyit, hogy a hullamerevedés valóban létező jelenség. A cerka á-áll.
audio(6MB)

líra:
Nekem nem süt ki a nap (úúúh ne)
Nekem nem fogy el a hold (úúúh ne)
Nekem nem ragyognak csillagok
Földre zuhanok, lecsúszott vagyok
Földre zuhanok, lecsúszott vagyok (úúúh ne)

Ez egy lecsúszott szám
A szív megáll de a cerka áll(Á-áll)

Velem elszaladt a ló (úúúh ne)
Én már kihúztam a gyufát (úúúh ne)
Nekem nincs lövésem már
Engem elemészt a vágy
Engem elemészt, megőrjít a vágy
Megőrjít a vágy

Ez egy lecsúszott szám
A szív megáll de a cerka áll (Á-áll)

uhhuhh
Lecsúszott szám
ohh-uhh
áhh-kápisz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése